vrijdag 12 juni 2020

De allerlaatste themabrief...

Dag lieve mama’s en papa’s,

 

Niet te geloven dat dit al de laatste themabrief van dit jaar is.

Elk schooljaar en elke klasgroep is voor mij heel belangrijk, uniek en speciaal. En elk klasgroepje draag ik in mijn hart en koester ik.

Maar dit jaar was toch voor iedereen bijzonder speciaal. Eentje die we zeker nooit zullen vergeten.

Ik ben dan ook heel dankbaar dat we dit nog in schoonheid kunnen afsluiten. Knus in onze Rikkiklas.

Dankjewel voor de leuke samenwerking dit schooljaar, het contact dat we bleven behouden in deze gekke maanden en het vertrouwen dat jullie mij schonken.

 

Maar… We hebben nog enkele weekjes voor het ‘afscheid’ dus VLIEGEN we er nog even in!

 

Letterlijk … want we kozen ervoor om net als de klas van juf Kimmy over (lucht-) ballonnen te leren als laatste thema.

We maakten een brainstorm hierover en de kindjes mochten zelf heel wat ideetjes geven.

De meesten willen graag eens in een echte luchtballon vliegen… maar daar moet ik nog iets op vinden… ;)

Hoe dan ook…het wordt vast en zeker een leuk en vliegend einde van ons schooljaar.

 

Onze avonturen kan je nog steeds volgen via:  

àhttps://rikkiklasmoen2019-2020.blogspot.com/

àfacebook: RIKKI-klas VBS Moen

 

Groetjes,


Rikki en juf Saalien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten